قاليشويي قاليشويي .

قاليشويي

شست و شوي مبل

شست و شوي مبل

نداشتن فضاي كافي براي كودكان براي بازي در بيرون از منزل، نداشتن حياط در خانه هاي آپارتماني و هزينه هاي زياد خانه كه باعث شده خانوارها به صورت ساليانه مجبور باشن منزل خود را تعويض كنند همه دليل بر اين شده كه وسايل خانه بيشتر دچار استهلاك و كثيفي شوند و از اينرو امروزه با رقابت بين افراد براي تميز نگه داشتن وسايل منزل و داشتن محيطي آرامبخش خانوارها به فكر شستشوي وسايل كوچك و بزرگ منزل مانند فرش ها و مبل ها افتاده اند. در نتيجه يكي از پركاربردترين وسايل منزل مبل ها مي باشند. شستشوي مبل ها در وهله اول باعث حس خوب براي اعضاي خانواده شده و بعد از آن براي ورود مهمان فضاي دلنشيني را به وجود مي آورد.

با پيشرفت علم، پزشكان به اين نتيجه رسيده اند براي نشستن، بهتر است جهت سلامت زانوها از مبل استفاده شود تا اينكه روي فرش نشست. در نتيجه استفاده مكرر از مبل ها نياز به شستن پيدا ميشود و شستن مبل ها از جمله كارهايي است كه در طول سال حداقل دو بار نياز به آن است. اكثر افراد در انتخاب مبلمان خود به سراغ مبل هاي پارچه اي مي روند زيرا معايبي در مبل هاي چرمي و چوبي وجود دارد. به طور مثال اگر جنس چرم خوب نباشد دچار پوست پوست شدن مي شود. يا برخي افراد گله از عرق كردن در هنگام استفاده از مبل هاي چرمي دارند. و نرم بودن مبل در مقابل مبل هاي چوبي اين مزيت براي مبل هاي پارچه اي است. از اينرو استفاده از مبل هاي پارچه اي اين مشقات را آسان كرده و در عوض در قبال كثيف شدن بايد براي شستشوي آن اقدام كرد.

بهتر است مبل ها در خانه شستشو شوند زيرا در هنگام حمل آن ممكن است دچار حوادث شوند.

دلايل شستن مبل ها:

- زندگي در محيطي تميز و آرامبخش

- عدم هزينه هاي زياد براي خريد مجدد مبل ها

- افرادي كه از حيوانات خانگي استفاده مي كنند براي جلوگيري از انواع مريضي ها بهتر است سراغ شستشوي مبل ها بروند

- ريختن موها و ... باعث ديد ظاهري نامناسب مي باشد.

- اكثر افراد براي شستشوي مبل ها زمان را به بعد موكول مي كنند چون در تصورشان كاري بسيار سخت و پيچيده مي باشد در صورتي كه با داشتن اطلاعات كافي اين امر بسيار ساده مي باشد.

- گاهي برخي مبل ها بر اثر تميز نكردن طولاني دچار موريانه شده و بعد از گذشت زماني كوتاه بلااستفاده مي شوند.

 

نكاتي در خصوص مبل شويي در منزل

- در خصوص شستن مبل ها اين نكته حائز اهميت است اگرچه مبل ها را با پارچه هاي مناسب و ضخيم پوشش مي دهند اما شستشوي نامناسب آن موجب خرابي مي شود.

- بهتر است براي شستشوي مبل ها مواد تركيبي استفاده نشود زيرا آنها داراي فرومولاسيون متفاوت هستن

- سپردن كار به افراد مجرب و آموزش ديده همچون قاليشويي سئول بسيار داراي اهميت است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۴۲ توسط:قاليشويي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :